Jag kan åka skridskor

Ja nu har sportlovet varit och vi jobbade lite men tog även lite ledigt. Så i torsdags så åkte vi till ishallen och hade med fika och sällskap.

Det svårt att komma igång men till slut så kom vi ut på isen. Jag älskar att åka skridskor nu för tiden och blir bättre för varje gång. Det trodde jag inte för 10 år sen. Och Lily hon va så trött för hon hade varit på en kvällskurs i dans kvällen innan och även då gått upp tidigt och varit på förskolan. Men hon åkte det hon orkade. 

På fredagen så åkte vi till ishallen igen och åkte mer skridskor. Hade med fika även den här dagen. Båda dagarna så var Lilys farmor med och hennes sambo Inca. Skönt att ha med någon som kan knyta mina skridskor när jag inte kan. 🤣 Vi åkte så mycket vi orkade även den här dagen. En kul familjeaktivitet och så motion på det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0