Bolibompa Draken och Sommarskuggan

I lördags var det ju mello fest på stora torget här i Karlstad. Vi åkte in till city där vi köpte en present och sen en ny väska till Tobias. Och när vi var klara med det så gick vi till torget som redan var knökat med folk.

Jag och Lily trängde oss fram i folkmassan och fick en riktig bra plats så Lily kunde se. Det blev först en presentation av några artister som skulle tävla, bla Marcus och Martinus. Vilket öronbedövande ljubel det blev! 🤣 Där efter kom ju Scarlet upp på scen och Lily blev så till sig, hon gillar dem. Och helt plötsligt så vinkar en av tjejerna till Lily och oss andra som stod där. Lily sken som en sol och vände sig mot mig och sa Mamma, hon vinkade till mig! 🥰

Sen blev det dags för Bolibompa Draken och Sommarskuggan och jösses vilket ös det blev på barnen! Men så roligt och så härligt! Jag blev lite starstuck när jag fick se Sara och Ayla, beundrar de så himla mycket. Och sen att få både Draken och Sommarskuggan var wow även för mig. Men bästa av allt är att se Lilys lycka!

Tobias stod längre bak och såg på en stor skärm. Han berättade att de hade filmat Lily och mig flera gånger och Lily såg så lycklig ut.

Vi gick runt efter det och kollade lite och så var det dags för Dansstudion att uppträda. Dansarna var så bra och Lily var glad. Mitt i allt detta så sprang vi på syrran Evah och hennes familj. Så Lily lekte lite med Melvin och Milton. När Dansstudion hade uppträtt blev det mat på Burger King.

Väl hemma så chillade vi lite och sen var det dags vär melodifestivalen! Som varje vecka är Lily taggad upp i hårfästet! Vi hade en jättemysig kväll och flera gånger sa Lily, BÄSTA DAGEN NÅNSIN! 🥰

Bjuder på lite bilder.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0