Nytt jobb, nya möjligheter

Nytt jobb och nya möjligheter. Nu har jag jobbat i Kristinehamn i 2 månader. Jag har lärt mig så mycket och validerat kunskap jag redan har.

Jag är nu i Centrala Hemvårdsgruppen i Kristinehamn och känner mig så hemma. De vill att jag ska lära mig saker, de vill att jag ska utvecklas och hjälper mig verkligen. Ja det är lite drygt med resorna men det går bra eftersom jag trivs så bra. Och brukarna, de är så underbara och goa!

Nu har jag lärt mig att hitta på olika ställen och hittat genvägar. Jag har också lärt mig mer om benlindning, vilket var behövligt. Jag kunde grunden men om man inte får göra det så ofta så tappar man det lite. Sen så har jag nu också fått delegering på insulin och på p-glukos prov. Så det känns speciellt för mig, jag kan äntligen göra mitt jobb på riktigt. Och här om dagen så fick jag delegering för såromläggning. Vilket känns som en fantastisk möjlighet för mig.

Nu när jag kom tillbaka från min semester så får jag veta att de har utsett mig som kontaktperson till några av brukarna. Jag tror på mig själv och upplever att andra gör det också. Det är en fantastisk känsla! Jag är så tacksam! 🥰

Jag är så stolt över mig själv!


Kommentarer
Postat av: Hannas krypin

Så kul att läsa att det går så bra på nya jobbet.

Svar: Ja det känns så himla bra. Och även de dagar där jag är trött så är det kul att jobba. 😊
Anna Hansen

2023-07-04 @ 09:40:36
URL: http://hannaskrypin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0