Grattis Lily - 5 År

En hel hand!

Tänk, nu har jag varit mamma till dig i hela 5 år! Tänk att det är 5 år sedan som vi fick träffa dig första gången! Du var så vacker och så bedårande, det är du fortfarande!

Att få följa dig i din utveckling är så roligt och underbart! Att se din personlighet utvecklas och få ta del av dina tankar och åsikter är så spännande. Du förgyller våra dagar med dina fantastiska kommentarer och tankar.

Det här året som har gått så har vi upptäckt så mycket tillsammans och vi har också haft det så mysigt tillsammans. Du är så klok, smart, snäll, duktig, lättlärd och du tar in all kunskap jag ger dig som en liten svamp. Det bästa är att få baka och pyssla tillsammans med dig. Och tack vare dig så har mitt tålamod blivit bättre.

Nu tränar vi både språk och skrivträning så fort vid får tid över, vi räknar också. Jag har massor av idéer vi ska göra nu när hösten kommer.

Att få vara din mamma är ett privilegium och en stor ära! 

Jag älskar dig till Äventyrsbukten och tillbaka min fantastiska Lily! ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0