Hejdå november och hej december

Hej på er. Då är det första december idag, första dagen på adventskalendern. Jag vet att jag är vuxen och har barn men jag var tvungen att köpa en chokladkalender till mig själv. 😂 Jag älskar verkligen julen och börjar gärna tidigt med den. 

Det är ju Lilys första jul så jag satsar stort och jag älskar att pyssla. Jag kommer försöka filma och fota så mycket som möjligt. Igår var vi hos mormor och morfar igen och myste. Lily trivs verkligen där och alla älskar att mysa och pyssla med henne. 

Idag blir det att träffa kusinen Axel och faster Therese. Nu på morgonen så kollade vi på första avsnittet av julkalendern. Lily var så trött så hon sov i mitt knä men jag och Tobias satt och kollade. Nu blir det att göra sig iordning för dagens äventyr.





Kommentarer
Postat av: Jossa

Såklart du ska ha en julkalender! Man blir aldrig för gammal för en chokladkalender! 😁

Svar: Hehe, nej man blir aldrig för gammal 😀 Det är ju gott också 😋
Anna Hansen

2018-12-01 @ 11:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0