Vecka 34 - Barnrummet

Tiden går verkligen fort nu. Snart händer det!! I alla fall så börjar vi veckan med att göra i ordning vaggan. Det blev så himla gulligt och mysigt.  

Midsommar har varit och den blev okej ändå, jag var så himla trött hela dagen och sov en hel del. Tobias jobbade och när han kom hem så åkte vi hem till svärmor. Där blev det god mat, rabarberpaj, jordgubbar och massa gott. Sen har vi bara myst hemma och spelat spel, sett film, fixat det sista i den delen som blev "barnrum". Det blev så himla bra med de förutsättningar vi har. 

För övrigt så har jag mått lite dåligt. Varit trött, ledsen, seg och orkeslös. Illamående, vill kräkas men det kommer inget, yr till och från. En massa tankar far runt i huvudet, har vi köpt allt, har vi glömt något och såna saker. Värmen är på väg tillbaka och visst är det skönt men bara det inte blir så jättevarmt för det orkar jag inte med. 

Jag försöker virka färdigt filten men det går trögt. Jag skulle vilja ha den klar så den kan följa med när dagen är inne. Jag får göra mitt bästa i alla fall. 




Kommentarer
Postat av: Anna . G

Hejsan Anna. 💜💙 & Tobias.

Rummet är faktiskt jättefint. 😃👍🏻
Ungen ni kommer att få, kommer att
sova jättebra i sin säng. 😴🙂
(Men var beredd på att barnet kommer
att skrika efter er väldigt mycket.
Att ni kanske inte får sova så
mycket på nätterna.. Så ni får väll
passa på att sova på dagen..
*skippa TV-spelet ett tag*
( låtsas att ni inte har det.)
Ta väl hand om ert gulliga fina barn.🤗🙂😘
Kramar/ Anna. G

Svar: Tackar så mycket. 😊 Ja man vet aldrig vad mycket man får sova. Bebisen ska inte sova i det rummet utan i vårat sovrum i sin spjälsäng.
Anna Hansen

2018-06-27 @ 10:59:50
Postat av: Jossa

Vilket fint bebisrum 😍 Har ni ett babynest med eller kommer ni ha vaggan och spjälsängen som bebis sover i? 😊

Svar: Tackar 😀 Ja vi har ett babynest men får se hur vi kommer använda det. 🙂
Anna Hansen

2018-07-10 @ 10:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0