Gravid och förlossningsuppdatering

Hej på er. Ja, igår så vaknade jag när Tobias klocka ringde vid 6. Satt och höll honom sällskap vid frukost. Sen när han åkte till jobbet så la jag mig i sängen och kollade på SVT Gomorron. Somnade rätt snabbt och sov väl i alla fall 1 timme. Vaknade till sen och var kissnödig och hungrig. Fixade min frukost och sen somnade jag om igen. 

Tobias ringde sin vanliga samtal till mig och vi pratade en stund. Jag somnade sen om och så höll det på till Tobias nästa gång ringde när han hade slutat jobbet. Mitt i samtalet så går ju strömmen och jag hade dåligt med batteri i telefon. Tobias kommer hem och vi ligger och vilar tillsammans, har lite värk så han får massera. När strömmen kommer tillbaka så går jag på toa och kollar bindan som är dyngblöt. 

Jag ropar på Tobias och vi bestämmer oss för att avvakta och äta. Vi myste till det med grillkorv som vi körde i grillpanna. Kollade på Harry Potter och drack Sprite. Så under 3 timmar så fick jag byta binda 1 gång i timmen. Vi hade lösgodis som efterrätt. Efter filmen så började känna värk, det var svårt att avgöra med Tobias som kan läsa av mig bra förstod att det inte vara några vanliga sammandragningar eller förvärkar. Han började att klocka och jag gick på toa flera gånger. Och för varje gång så var bindan full. Jag använder då Libres nattbinda som är riktigt tjock och stor. 

Sen tyckte Tobias att jag hade såpass ont så han ringde till förlossningen. Vi fick komma in och vattnet fortsatte att komma smärtan lika så. De bedömer att vi får vara kvar så vi blir tilldelade ett rum och för att kunna sova lite både jag och Tobias så fick jag morfin. Så idag nu på dagen kommer vår lilla älskade bebis ut. 😍

Ber om ursäkt om det är massa stavfel eller roliga ord. Men jag har fått morfin så jag är lite borta. 😝 







Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis hur gick allt o va blev de?

Svar: Tackar 😍 Allt gick bra och ett blev en liten tjej. 😍
Anna Hansen

2018-08-11 @ 10:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0