Städning och morotsbiffar

Hej på er. Dagen har rullat på för fullt idag. Började dagen med leveransen på jobbet och sen var det full fart. Har inte hänt något speciellt för övrigt. Stod i kassan idag och det var kul. 

När jag kom hem från jobbet så började jag och Tobias att städa ur arbetsrummet. Det står ett skåp där som vi har haft sim extra förvaring under året vi har bott här. Men nu vill vi bli av med skåpet för att kunna planera framtiden. Vi plockade och fixade tillsammans. Så snart kan jag ringa till gengåvan för att be dem om hämtning. 

När det var klart så fixade vi middag, det blev morotsbiffar, klyftpotatis, zatziki. Väldigt gott med vegetarisk mat ibland. ☺️ Sen var tvätten klar så jag hängde upp tvätten och sen tog vi kvällen. Har kollat på tv och myser. Dock river sockerberoende i kroppen. Hoppas att ni har haft en bra dag. Min har varit bra men aktiv. 


Kommentarer
Postat av: Therese

Köp krom tabletter på Apoteket så försvinner sötsuget ! Funkar på mig !

Svar: Okej. Får kolla upp det. ☺️
Anna Hansen

2017-04-06 @ 20:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0