God morgon

Jag har inte orkat bloggat något då jag har varit jättetrött verkligen. Men här kommer det en liten uppdatering. 😊

I torsdags var jag och Tobias och tittade på Fantastiska vidunder och vart man hittar dem. Jag var totalt i extas för filmen och var det under hela dagen. Jag fullkomligt älskade filmen men det finns saker som de kan ha gjort bättre på och gjort filmen ännu bättre. Jag hade ju på mig HP grejerna jag köpte i London och som sagt var jag riktigt taggade för filmen. Vi såg den i 3D och det skulle vara intressant att få se den i IMAX men det var inte möjligt för oss i år att åka till Stockholm som förra året tyvärr.

Gårdagen då, fredag. På jobbet rullade det på med lite av varje och dagen gick snabbt i vilket fall. Tyvärr mådde jag inte så bra då utan kände mig väldigt ledsen hela dagen. Tobias kom och mötte mig på jobbet så vi gick hem tillsammans. Jag vilade lite när vi kom hem och kunde släppa ut alla känslor som hade legat och tryckt under dagen och Tobias fanns där för mig. Började sen må bättre och gjorde mig i ordning för att dra i väg och möta upp min bågskytteklubb på Nöjesfabriken. Där bowlade vi och åt mat. Trevlig samvaro och genom att jag är ny i klubben så är det viktigt att försöka vara med på sånt här då för att komma in bättre i gruppen. I bowlingen så gick det rätt okej för mig, ingen strike där emot. Men andra bra slag ändå. 😊 En rolig och trevlig kväll med andra ord.

Åkte sen hem och myste med min älskling. Hoppas ni har haft det bra och ta hand om varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0