Ny frisyr?

Ännu en varm dag till ända. Det har varit hur mycket som helst att göra på jobbet. Man har knappt hunnit att andas. Sista timmen blev det lugnare och helt plötsligt står mamma och syrran där och vill ha mat. :) Jag gick ut och pratade lite med dem och sen när jag slutade så var de kvar. De följde med hem på ett snabbesök. Sen när de hade åkte så åkte jag och älsklingen till affären. Tog oss en dusch när vi kom hem och nu softar vi i soffan. 

Något som har funderat på är att jag vill ha en ny frisyr. En tanke är permanent men vet inte riktigt eller mer en frisyr som är lite tuffare och coolare fast ändå ha kvar en del långt hår. Vad tycker ni? Kom gärna med tips. :) 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske någon ny färg? :) tycker längden på ditt hår är sååå fint! Men du ska ha/göra det du vill :) hmm.. kanske klippa snelugg eller etapper/uppklippt.

Svar: Funderar på färg i topparna och snedlugg. 😊
Anna

2015-07-05 @ 14:43:13
Postat av: Johanna

Gör inte permanent! Det sliter så fruktansvärt mycket på håret. Inte värt det.

Jag tror du skulle passa i att klippa upp håret lite så det får lite mer attityd. Typ nått sånt här:
https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1748573/images/2010/reese_104768075.jpg

Svar: Okej, får fundera på det. 😊
Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0