God morgon på er alla!

Vad jag har sovit gott! Skönt att kunna vakna något utvilad. Hoppas ni har sovit gott. :) Det är kallgrader idag och mulet. Men jag hoppas att solen kan titta fram en stund i alla fall. Idag är det jobb som gäller för mig. Undrar om det kommer att bli mycket eller vad det kommer att bli. Det är ju torsdag och på torsdagar brukar det vara mycket men med tanke på att vi börjar sakta men säkert gå ner i lågsäsong så vet man aldrig. Nåväl, det är just det som är kul med det här jobbet, man vet aldrig exakt. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna.G

Roligt att du gillar jobbet. :-) Men det gör inte jag
riktigt.Tur iaf att jag slutar halvtolv alla arbets dagar. :-)

Svar: Ja, jobbet är kul. :)
Anna

2013-03-21 @ 09:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0