Utmaning

Blev utmanad av Evah och man tackar inte nej till en utmaning. :P

Här är reglerna:
1. Skriv ut vem som har utmanat dig överst i inlägget (länkkärlek!)
2. Svara på frågorna
3. Utmana 3 bloggare & meddela dem i en kommentar.

 

Vilken svordom använder du mest?
Fan, jävlar, skit

 

Äger du en iPod?
Nepp.

 

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

Beror på när jag börjar jobba.

 

 

Hur många resväskor äger du?
Inte en enda.

 

Använder du flip-flop?
Nej, usch!

 

Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA, Coop eller vad det nu blir.

 

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag är gärna med på bilder och tar gärna bilder också. :P

 

Vilken var den senaste filmen du såg?

Duchess

 

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Det kvittar. :)


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Oj, vad svårt. Jag skulle i alla fall betala av lånet på bilen.

 

Har någon någonsin kallat dig lat?
Allt för många gånger.

 

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej

 

 

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
I bilen är det en bränd skiva.


Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?

Lite olika.


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?

Berättar inte hemligheter.


När var senast någon stötte på dig?

Minns inte.

Vad åt du till middag senast?
Korv och mos


Använder du huvtröjor?

Ibland


Kan du vissa?

Antar att det ska stå vissla, så ja det kan jag.


Vem var den senaste som ringde dig?

Något företag


Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält?

Längesen jag var på ett.


Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

Antagligen


Vilket riktnummer befinner du dig i?

Gissa det du. :P


Tittade du på tecknat när du var liten?

Ja, och jag ser fortfarande på det. :)

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Bergvik Köpcenter, har 60 butiker, 11 caféer och restaturanger.


Hur många syskon har du?

Jag har en äldre syster och två yngre. 


Är du blyg inför det motsatta könet?

Nja, ibland


Vilken film kan du alla replikerna till?

De flesta repliker ur Harry Potter och de vises sten.


Äger du en band t-shirt?

Nepp, vet inte ens vad det är.


När flög du senast?

Det minns jag inte ens...


Hur många stolar står kring ditt köksbord?

4 stycken.


Läser du för skojs skull?

Japp, älskar att läsa.

 

Pratar du några andra språk?
Engelska.


Har du gråtit offentligt?

Någon gång ja.


Har du en stationär eller en laptop?

Laptop. 


Försöker du alltid lära dig nya saker?

Japp


Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

Vill göra men är rädd.


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Om han vill men inte ett måste. :)

 

 

Kan du kasta macka?
Nja, lite sisådär.


Har du någonsin varit i Jamaica?

Nepp.


Vad har du med dig in på bion?

Sällskap 


Vem var din favoritlärare och varför?

Sista åren på gymnasiet var det en lärare som hette Kristina som jag gillade mycket. Hon lärde ut bra och var förstående.


Har du dejtat någon av en annan religion?

Nej


Vad har du för väder?

Mörkt då det är kvällen, ca 7 plusgrader.


Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Psykologi och svenska.


Gillar du att flyga?

Nja, jobbigt upp och ner. 


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Ärligheten.


När sov du senast på golvet?

oj, det minns jag inte


Vilket är din favoritdrink?

Ingen, dricker inte alkohol


Gillar du din boende-situation?

Ja, det gör jag. :)


Vilken är din mammas hemstad?

Grums.


Din pappas?

Grums.


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

Olika.


Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Ibland

 

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej, jag var rätt tyst.


Vilken är din favoritfrukt?

Oj, det är olika men vindruvor.


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Varför? Orka bry sig!


Hur gammal blir du nästa födelsedag?

Jag blir 32.


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Ja, men har svårt att få till det då jag har dyslexi.


Tror du på liv på andra planeter?

Ja, det gör jag.


Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg!

Minns inte.


Vad var det senaste du åt?

Varma mackor

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Båda


Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Vet inte. Har inte frågat


Gillar du senap?

Lite


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Jag tänker på vad mamma skulle ha sagt och det är typ: Ta det lugnt.


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Kanske

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Vet inte


Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?

Nej


Tycker du om att krama folk?

I love it!


Skulle du säga att du är trendig?

Nej, jag kör mitt eget race.


Äger du en digitalkamera?

Yes, 1.


Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Kommer inte ihåg.


Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

Asjobbigt!


Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?

Oj, många är det i alla fall.


Tycker du att du är attraktiv?

Ja, det anser jag.

Vad är du allergisk mot?
Pollen


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Nej, det är ju mat.


Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Jörgen. 

 
Jag utmanar Linnea, Linn och Moufieeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0