Färdigt jobbat

Nu är det färdigt jobbat för idag. Idag har det varit en rätt bra dag. Det har hänt en del på jobbet men inte den stressen som kan vara på torsdagar. Vissa kunder har fått mig att skratta en del så den har varit en givande dag. :P Är just nu hemma hos mamma och pappa. Vi pratar om allt och lite till här och tittar på hockey. I morgon är jag ledig och det är skönt. Om jag orkar så ska jag gå äggpromenaden men vi får se hur det blir. Har lite ont i fötterna och har svårt att gå alls. :(

Jaja, ha en bra kväll. :)


Kommentarer
Postat av: Carola

Fin bild.:) Hoppas det är bättre med fötterna i morgon då.

2012-04-05 @ 22:21:46
Postat av: Anna.G

Tjena ! vad menar du med äggpromenaden ??!



(detta med internet på min mobil..Jag råkade trycka bort

nån internet inställning..Min snälla b

ror fixade till det tillbaka,

så nu har jag internet igen..Så nu funkar det,som det ska. :-)

2012-04-05 @ 22:22:14
Postat av: Anna

Svar till Carola: Tackar :) Ja, det är lite bättre iaf. :)

2012-04-06 @ 07:39:26
URL: http://annashobbyhorna.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar till Anna.G: Äggpromenaden är en tipspromenad där vinsten är ägg. Det är bra att ha syskon. :)

2012-04-06 @ 07:40:40
URL: http://annashobbyhorna.blogg.se/
Postat av: Anna.G

Ja, syskon är bra ha,som kan hjälpa en med saker och ting. :-)

Men det är himla svårt för mig,när min bror bor 100 Mil

ifrån Karlstad.Då träffs man ytters sällan. :-\

Det är ingen ide' att messa eller skriva till FaceBook till brorsan, För han svarar en ändå inte..

2012-04-06 @ 16:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0